Forsikring

Professionel Ansvarsforsikring gennem Dansk Behandlerforbund - det betaler sig!

Klinikker indenfor brancherne fodpleje, massage, kosmetologi og alternative behandlingsformer findes i alle størrelser. Fra den personlig drevne klinik til anpartsselskaber med mange ansatte. Fælles for dem alle er, at det er vigtigt, at have en professionel ansvarsforsikring på sit erhverv for at sikre både virksomheden og kunden hvis uheldet er ude. Det kan få katastrofale følger for en klinikindehaver hvis der pludseligt sker et uheld og indehaveren ikke er forsikret, men dette behøver du ikke at tænke på hvis du er medlem af Dansk Behandlerforbund, for her har alle råd til en professionel ansvarsforsikring!

Gennem medlemskab af Dansk Behandlerforbund er det nemlig muligt, at købe en professionel ansvarsforsikring hos Tryg for kun 199,- om året! Markedsprisen for en ansvarsforsikring er mellem 2-4.000,- årligt, så der er rigtig mange penge at spare ved at være medlem af Dansk Behandlerforbund. Bemærk, at du med kun ét medlemskab med forsikring hos os er forsikret på alle de brancheområder som hører under Dansk Behandlerforbund. Dette vil sige, at hvis du fx er uddannet både massør og akupunktør, så er du forsikret på dem begge!

Afgørende for at være dækket af en ansvarsforsikring er at køberens virksomhed er registreret hos selskabsstyrelsen, og at der oppebæres honorar for sin professionelle ydelse. Med udtrykket "professionel ydelse" menes, at det er en forudsætning, at den forsikrede er uddannet i de behandlinger som udføres.

Når du har købt medlemskab + forsikring, får du straks adgang til vores vidensforum, og her kan du hente og udprinte din forsikringscertifikat under foraet "PR/Marketing". Husk altid at tjekke din kvittering for køb af medlemskab før du printer dit forsikringscertifikat, så du er helt sikker på, om du har købt et medlemskab med forsikring.

Du kan læse mere om den professionelle ansvarsforsikring for erhverv hos Tryg ved at følge dette link: Fakta om kombineret Erhverv og Produktansvar

Dansk Behandlerforbund har tilknyttet en forsikringsrådgiver, der kan rådgive vores medlemmer om eventuelle tillægsforsikringer, forsikringsforhold, forsikringsjura med mere. Du kan kontakte vores forsikringsrådgiver:

Eksamineret Erhvervsassurandør Tommy Grøn Christensen - Mobilnummer: 4186 2669

Yderligere information: