Fordele

Vidensdeling

Fotolia_9747336_XS

Du får adgang til Dansk Behandlerforbunds vidensforum, som er en stor vidensbank af brancherelaterede og informative indlæg. I vidensforum findes et landsdækkende tværfagligt netværk af professionelle behandlere, selvstændige, skoler, studerende, interessenter m.m. I vidensbanken findes flere forskellige vidensfora sorteret under brancher, så du let og enkelt kan finde adgang til netop den information, som du søger og finder interessant.

Dansk Behandlerforbund består blandt andet af professionelle gruppeledere, hvis arbejdsopgave er at spejde efter værdifuld viden for sin gruppe og henvise til dette gennem vores vidensforum. Således sikres det, at du bliver opdateret med den nyeste viden. Ligeledes bidrager alle medlemmer til vores vidensforum, så vores vidensplatform sikres et summende og positivt kommunikationsflow af uvurderlig viden.

I Dansk Behandlerforbunds vidensforum kan du få sparring med dine kollegaer, hver dag 24 timer i døgnet. Når du logger dig ind på vores hjemmeside, kan du straks se, hvem der er online, og har du lyst til at ”tale” med medlemmet, kan du rette direkte henvendelse til din kollega ved kun ét klik med en mus, og så er i begge i gang med kollegial kommunikation og vidensdeling.
Du har også mulighed for fortrolig og privat kontakt direkte til formanden, næstformanden, gruppelederne eller et bestemt medlem gennem vores mailsystem i vidensforum. Når din kontakt logger sig ind på Dansk Behandlerforbund, får medlemmet besked om, at der ligger en direkte henvendelse fra dig i sin private postkasse.

I vores vidensforum findes et motiverende og brugervenligt sæt af ikoner/illustrationer, som gør vores vidensforum legende let at kommunikere gennem uanset forudgående kendskab til IT.

Bliv medlem, og kom straks med i vores summende vidensforum.

Ligeværd

Fotolia_2204087_XS

I Dansk Behandlerforbund er du lige så værdifuld en ressource for os og dine kollegaer, som alle øvrige medlemmer. Du vil altid blive taget godt imod uanset baggrund, uddannelse, job, erfaring m.m. I Dansk Behandlerforbund indgår du i et positivt og afsmittende miljø, hvor du kan føle dig tryg og værdifuld.

Vi bidrager alle aktivt til en stærk og positiv teamånd, hvor alle kan føle sig værdsat.

Vi tror på, at du altid gør det bedste du kan, og derfor er du lige meget værd for os, som vores øvrige medlemmer. Det er vores forskellighed, som gør at vi kan lære af hinanden, og det er vores forskellighed, som kan skabe succes for hinanden.

Bliv medlem, og kom straks med i vores ligeværdige fællesskab.

Samarbejde

Fotolia_15456892_XS

Samarbejde betyder at kunne arbejde sammen om noget. Indenfor vores brancheområder findes der næsten ikke nogle situationer, hvor det ikke er nødvendigt at kunne samarbejde, og hvor det  ikke har vist sig, at det havde været en stor fordel, hvis vi havde været mange om at frembringe vores fælles synspunkter. Det er derfor nødvendigt at der fokuseres på samarbejde, hvis vi ønsker at få indflydelse på vores fremtid.

I Dansk Behandlerforbund er vi gode til at samarbejde, og det giver os mulighed for at blive aktive medskabere til vores egen og hinandens succes.

Hos Dansk Behandlerforbund får du de bedste muligheder for at samarbejde på tværs af flere brancher, og ved dette tværfaglige samarbejde udgør vi en stor stærk samlet stemme og enhed. Ved at samarbejde med dine kollegaer opnår du den bedste konkurrencestyrke og den bedste mulighed for at få indflydelse på din fremtid. Ved et godt og udbytterigt samarbejde skabes arbejdsglæde og motivation til personlig udvikling, og heraf de bedste muligheder for succes.

Bliv medlem, og kom straks med i vores værdifulde tværfaglige samarbejde.

Indflydelse

Fotolia_22252201_XS

I Dansk Behandlerforbund er det afgørende, at vi får politisk indflydelse, så vi får en reel mulighed for indflydelse på vores fremtid. Interesseorganisationer er en integreret del af de politiske systemer, og der eksisterer en gensidig afhængighed mellem politikere og interesseorganisationerne.

Dansk Behandlerforbund vil have indflydelse på lovgivningsprocesser, og det er derfor vigtigt, at vi forholder os aktive gennem lobbyarbejde, medierne, vidensdeling og samarbejde. Dansk Behandlerforbund vil dække vores interesseområder og prøve at komme mere frem i offentlighedens søgelys, med det vi er gode til.

I Dansk Behandlerforbund har du de bedste muligheder for at blive professionelt eksponeret og få indflydelse på din fremtid.

Bliv medlem, og få straks indflydelse på din fremtid.

PR

Fotolia_2204090_XS_dbf

Med Dansk Behandlerforbunds PR-materiale sender du et stærkt signal om, at du er en kvalitetsorienteret professionel behandler, uddannelsesinstitution, interessent, studerende m.m., som holder sig opdateret med den nyeste viden, til gavn for dig selv, dine klienter, dine kunder og samarbejdspartnere.

Vores PR-materiale er professionelt og kompromisløst, og har et stærkt budskab. Kombinationen af de fire illustrative menneskeskikkelser med de store og brede arme der favner og forbinder hinanden, skaber et stærkt og imødekommende logo med en høj grad af genkendelighed og professionalisme. Logoets fire farver illustrerer vores forskellige brancher, og har et stærkt signal af ligeværd og et energisk tværfagligt samarbejde.

I Dansk Behandlerforbund får du PR og marketing i form af reklame på forbundets hjemmeside, adgang til brug af logo og flot personligt medlemsdiplom, som skaber tryghed hos dine klienter. Ligeledes får du annonce- og brochuremateriale som miljøvenligt e-materiale, hvilket gør, at du f.eks. kan maile det til dine kunder eller kollegaer, oploade det til din hjemmeside m.m.

Dansk Behandlerforbunds innovative teknologi gør medlemmerne markant synlige på Google, så kunder, klienter, interessenter eller arbejdsgivere, straks får adgang til din virksomhed eller profil. Som medlem af Dansk Behandlerforbund sender du et klart og stærkt budskab om, at du er professionel, intellektuel og imødekommende, og du er stolt af at være medlem af os.

Bliv medlem, og få straks adgang til en stærk signalværdi og et budskab, der ikke er til at tage fejl af.