Fordele ved Dansk Behandlerforbund

Billigt medlemskab

Spar tusindvis af kroner ved at være medlem af Dansk Behandlerforbund. Vi er den billigste tværfaglige brancheforening, der er godkendt af Styrelsen for Patientsikkerhed. Medlemskaber kan købes fra kun 975,- om året.

20% rabat på sundhedsfaglige enkeltfag

Spar 20% på normalprisen på sundhedfaglige enkeltfag som eks. anatomi/fysiologi, sygdomslære mm.

Billig forsikring

Spar tusindvis af kroner på køb af forsikring gennem Dansk Behandlerforbund. Erhvervs- og produktansvarsforsikring til kun 399,- om året, eller manipulationsforsikring til kun 1.999,- om året, – det er altså billigt!

Rabataftale på bookingsystem

Få 2 måneders gratis premiumbruger ved Planway klientbookingsystem.

Rabataftale på telefonsystem

Som medlem hos Dansk Behandleforbund kan du få en aftale om et super godt telefonsystem fra Vestjysk Erhvervstelefoni. Dette giver mange muligheder for bl.a. kø liste, ventetone, omstilling, åben/lukketid, telefonsvare og meget mere samt gode billige abonnementer.

Tværfaglighed

Kun ét medlemskab til flere behandlingsformer. Er du fx både massør og akupunktør, eller fodplejer og kosmetolog mm., så behøver du ikke at være medlem af flere forskellige brancheforeninger, for Dansk Behandlerforbund er en tværfaglig brancheforening.

Politisk talerør

En stærk og volumiøs brancheforening der varetager fælles interesser overfor myndigheder, lovgivere og beslutningstagere, og som ofte inddrages i pressedækning..

Markedsføring

I Dansk Behandlerforbund får du PR og marketing i form af reklame på forbundets hjemmeside, adgang til brug af logo og flot personligt medlemsdiplom, som skaber tryghed hos dine klienter. Dansk Behandlerforbunds innovative teknologi gør medlemmerne markant synlige på Google, så kunder, klienter, interessenter eller arbejdsgivere, straks får adgang til din virksomhed eller profil. Bliv medlem og få straks adgang til vores flotte medlemsmateriale.

ERFA-møder

Vær vært til et ERFA-møde hos dig, eller kom med på et af dine kollegaers ERFA-møder, hvor I kan dele erfaringer og viden sammen i et hyggeligt miljø. Dansk Behandlerforbund afholder også jævnligt online begivenheder, hvor forskellige emner tages op og drøftes med hinanden.

Hjemmeside

Hos Dansk behandlerforbund får du din egen flotte præsentationsside på Dansk Behandlerforbunds hjemmeside. Her kan du fx fortælle lidt om dig og dine behandlingsformer, kontaktoplysninger m.m. Hos Dansk Behandlerforbund får du en flot grafisk visuel præsentation af dig og din virksomhed.

Ingen bøvl

Al administration i Dansk Behandlerforbund er automatiseret, og det er med til at dit medlemskab er Danmarks billigste. Automails, faktura, medlemsbeviser, forsikringsbeviser, fornyelse af medlemskab m.m., er helt uden “bøvl”, så vi kan koncentere os om, at skabe de bedste arbejdsmarkedsforhold for dig og din branche.

Netværk

I Dansk Behandlerforbunds medlemsnetværk finder du et super positivt kommunikationsflow af spørgsmål, uvurderlig viden og tværfaglig sparring. Dansk Behandlerforbund har på nuværende tidspunkt to lukkede fora på Facebook, et for behandlere og et for skoler. Kom og vær med, og gå ikke glip af et summende tværfagligt netværk.

Service

Dansk Behandlerforbunds sekretariat kan hjælpe dig med spørgsmål omkring medlemskab. Vi sidder klar på telefonnummer 51794303 mandag til torsdag kl. 9-13.  Øvrige spørgsmål stilles i vores lukkede fora, hvor du kan hente fantastisk sparring med dine kollegaer døgnet rundt.

Kurser

Som RAB-registreret medlem i Dansk Behandlerforbund har du frihed til at vælge lige det kursus der passer til dig og din forretning inden for 5 år. Og du bestemmer helt selv timeantal. Vi kalder det maksimal frihed!

Musik

Hos Dansk Behandlerforbund skal du ikke tvinges til at betale for et musikabonnement, som du måske slet ikke skal bruge. Der findes flere udbydere af både betalende og gratis musiktjenester, og vi vil gerne, at du har friheden til at vælge den musiktjeneste der passer bedst til dig og dit behov. Læs evt. mere her, hvor vi har spurgt vores medlemmer om netop dette emne; Hvad vil i helst