Købsbetingelser - er de betingelser du accepterer i forbindelse med køb af et medlemskab hos Dansk Behandlerforbund:

1. Priser

Kontingent til Dansk Behandlerforbunds brancheforening er ikke pålagt moms. Alle priser er derfor opgivet uden moms. Priserne er angivet i danske kroner (DKK).

2. Medlemsskab og kontingent

Det medlemskab du køber hos Dansk Behandlerforbund dækker en digital ydelse. Ved betaling vil du fremgå på Dansk Behandlerforbunds hjemmeside, få tilgang til vidensforum, PR og div. medlemsfordele. Når du har betalt, vil du modtage en kvittering på mail, og du kan logge ind, og straks få adgang til dine medlemsfordele.

Ved køb af medlemskab forpligter medlemmet sine oplysninger på tro og love, samt forpligter at have læst og accepteret Dansk Behandlerforbunds vedtægter, optagelseskrav og købsbetingelser for køb af medlemskab og forsikringsbetingelser for køb af forsikring.

Dit medlemskontingent er gældende for frem til den 1/1 året efter dit køb og fornyes helt automatisk hvert år, indtil du opsiger dit medlemskab.

3. Procedure og betingelser for medlemskab

For at kunne købe et medlemskab, skal du først registrere dig. Her vil du også kunne læse mere om de forskellige medlemskaber. Efter din registrering modtager kan du købe det medlemskab du ønsker. Du vil modtage en kvittering via mail.

Bemærk at hvis du ønsker at være medlem i flere behandlergrupper, så skal du købe et medlemskab for hver behandlergruppe du ønsker at være registreret under. Det er således ikke muligt at være fx RAB/SA-godkendt med to eller flere behandlingsformer, med kun ét medlemskab! Dit registrerede medlemskab er det gældende. Du behøver dog ikke at købe mere end en forsikring, da din forsikring dækker alle de ydelser du er uddannet til at udbyde.

4. Betaling

Betaling med kort gennemføres via en krypteret og sikkerhedsgodkendt løsning via Klubmodul.dk Der kan betales med Dankort og Visa/Dankort. Det er ikke muligt at købe medlemskab pr. efterkrav eller giro. Alle transaktioner faktureres køberen, og denne modtager automatisk en faktura på købet pr. mail, inden for få minutter.

4.1 Kontingentbetingelser

Ved køb af medlemskab hos Dansk Behandlerforbund er køber forpligtet til at betale for medlemskabet gennem foreningens kontingentbetingelser. Kontingentbetaling sker helårligt og vil automatisk blive hævet på købers betalingskort d. 1/1 (eller første bankdag herefter) hvert år, og så længe medlemskabet ikke opsiges. Hver gang et kontigent fornyes med et år, vil Medlemmet straks modtage en faktura/kvittering på mail.

Hvis køber skifter eller annullere betalingskort undervejs i kontingentperioden, er køber forpligtet til at indrapportere dette til Dansk Behandlerforbund ved at rette dette i sin profil på vores webside så en kontingentfornyelse kan foretages med nyt kort data (Dansk Behandlerforbund har aldrig kortinformationer tilgængelige).

5. Persondata

Dine persondata, som navn, adresse, mail, website og titel, opgivet ved registrering, Kan fremgå på Dansk Behandlerforbunds hjemmeside hvis du ønsker dette. Oplysninger angående betaling og kreditkortinformation vil ikke være tilgængelige for andre end betaleren.

6. Fortrydelse og opsigelse

Ved køb af første medlemskab og kontingent hos Dansk Behandlerforbund har køber 14 dages fortrydelsesret efter betaling, hvis køber ikke har logget ind. Hvis Køber fortryder sit første køb og ikke har logget ind, skal køber sende en mail til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. indenfor 14 dage fra betaling, med oplysninger om email adresse, brugernavn og kontonummer og køber kan få sit kontigent returneret.

Forsat/fornyet betalt kontigent kan ikke fortrydes, men kan opsiges senest 14 dage før næste kontingentbetaling, så en fornyet betaling af kontingent ikke sker igen.

Medlemmet kan til enhver tid skriftligt opsige sit kontingent, hvorefter den automatiske betaling bortfalder. Opsigelse af kontingent skal ske til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. senest 14 dage før fornyet medlemsskab.

Ved opsigelse af medlemskab slettes medlemskabet inden for 14 dage fra henvendelse. Det er således ikke muligt at ønske sletning af et medlemskab på en bestemt dato, alle ophør af medlemskab vil blive slettet indenfor 14 dage fra vi modtager din opsigelse.

Det er ikke muligt, at få penge retur ved opsigelse af kontingent.

7. Ansvar

Dansk Behandlerforbund garanterer på bedste vis, at der leves op til beskrivelser for medlemskab.

Dansk Behandlerforbund fraskriver sig ethvert ansvar for direkte eller indirekte skade eller tab lidt af Medlemmet under brug af medlemskab. Dansk Behandlerforbund fraskriver sig ethvert ansvar for direkte eller indirekte skade påført af Medlemmet på tredje person.

8. Spørgsmål

9. Kontakt

Dansk Behandlerforbund

Sekretariatet

Cvr. nr.: 33280882

Tlf.: 51794303 mandag-torsdag 9-16

Sekretariatet er lukket i skolernes ferier og helligdage.