Fodplejer

Velkommen til fodplejernes brancheforening- en brancheforening og vidensnetværk hvor du kan få indflydelse på din fremtid!

Dansk Behandlerforbund er et landsdækkende netværk af professionelle fodplejere og fodbehandlere, i job og som selvstændige erhvervsdrivende, der deler viden, erfaringer, succeshistorier, udfordringer og oplevelser. I netværket skaber vi sammen mulighed for at udvikle både vores virksomheder og os selv personligt.

Søger du en brancheforening og et netværk til:

• Vidensdeling
  • Sparring
  • Kompetenceudvikling
  • Samarbejdsmuligheder
  • Øget karrieremuligheder
  • Øget gennemslagskraft
  • Øget tryghed m.m.

- så er du kommet til det rette sted! Her er plads til det hele – både de store armbevægelser og de vilde drømme. For naturligvis kan det lykkes for dig! Og det kan meget nemmere lykkes, hvis vi er flere om at skabe succes for dig, end hvis du prøver alene.

Hos Dansk Behandlerforbund kan du finde de gode råd, de rette kontakter og den hjælp og sparring der skal til for at få drømmen ført ud i livet. I netværket møder du både os, der har været selvstændige erhvervsdrivende i mange år, os der er nye iværksættere, os der er karrieresøgende, os der er studerende og os der er leverandører til branchen. Vi er en farverig og dynamisk blanding af medlemmer med vidt forskellige kompetencer, hvor alle er velkommen og lige værdifulde for Dansk Behandlerforbund.

Dansk Behandlerforbunds vidensforum og netværk virker, fordi du som medlem vælger at være aktiv og gøre en indsats. Det er afgørende, at alle medlemmer byder ind med input, viden, erfaring og sparring når vi mødes - både ansigt til ansigt og virtuelt. Det er vores fælles indsats, der kendetegner en god brancheforening og netværksgruppe. En god netværksgruppe er kendetegnet ved, at du først og fremmest har lyst til at dele din viden med andre, og at du samtidig ved, at du altid kan trække på de andres viden. Ved at stille din egen viden til rådighed og ved at få adgang til andres, er du med til at skabe rum for uvurderlig vidensdeling og faglig sparring.

Dansk Behandlerforbunds vidensforum og netværk virker, fordi hver enkelt deltager vælger at hjælpe sine netværkskolleger ved at:

• Have lyst til at dele ud af viden og erfaringer

• Have lyst til sparring

• Have lyst til bidrage med ideer og input

• Have lyst til at samarbejde

• Have lyst til at bidrage med mindst et årligt indlæg til videnforum

Som medlem af Dansk Behandlerforbund forventes det at du bidrager med indlæg til Dansk Behandlerforbunds vidensforum. Dine indlæg skal tage udgangspunkt i noget, som du mener kan være interessant for dit brancheområde. Det kan f.eks. være en henvisning til noget information, som du har set på en hjemmeside, avis eller dagblad, en boganmeldelse, invitation til et lille erfa-møde hos dig, hvor du er vært ved en kop kaffe, en succeshistorie, en udfordring som du behøver hjælp til, et tip om en spændende messe i dit nærområde osv. Hvis du er i tvivl om, hvad dine indlæg kan omhandle, kan du eventuelt lade dig inspirere af vores medlemmers indlæg.

Når du er medlem af Dansk Behandlerforbund, sender du et stærkt signal om, at du er en intellektuel kvalitetsorienteret professionel behandler, som holder sig opdateret med viden til gavn for dig selv, dine klienter, dine kunder og samarbejdspartnere.

Velkommen til en dynamisk, innovativ og visionær brancheforening.

Læs eventuelt mere under Fordele og Om Os

Fodplejer medlem af Dansk Behandlerforbund